IDAG Inloggade: 123   Kommentarer: 29   Bilder: 17
gaddad.se
Användarnamn:
Lösenord:

Glömt lösenord?   Bli medlem

Profilbild

Stuve
Webmaster

Gick med: 17 Jul 2006
Arrow Inlägg #1  16 Apr 2007
För att lägga upp en Profilbild, Klicka på KONTO, sedan på INSTÄLLNINGAR och sen på PROFILBILD. Där kan du ladda upp en profilbild.
Kan vi hjälpas åt att lösa de här: Sitter fåglarna när dom står, eller är det tvärtom?
BV0
BV0
Medlem

Gick med: 25 Aug 2007
Arrow Inlägg #2  22 Dec 2007
jag har försökt att andra min profilbild men det händer inget liksom. dubbelklickar jag på min profilbild kommer den nya upp men den syns inte när jag skriver utan den gamla.
M.V.H. BV
LEV LIVET
Bat
Bat
Medlem

Gick med: 15 Jun 2006
Arrow Inlägg #3  22 Dec 2007
Det är förmodligen din cache som strular, testa att töm dem så ska du se att det fungerar igen...
Licking pussy is like playing with the maffia,one wrong move and you are in deep shit.
BV0
BV0
Medlem

Gick med: 25 Aug 2007
Arrow Inlägg #4  22 Dec 2007
skall testa det

och nu funka det tackar BV

Redigerad av: BV 2007-12-22 13:56:18
LEV LIVET
Bat
Bat
Medlem

Gick med: 15 Jun 2006
Arrow Inlägg #5  22 Dec 2007
Vsg! :)
Licking pussy is like playing with the maffia,one wrong move and you are in deep shit.
Gäst
Gäst

Arrow Inlägg #6  21 Jan 2008
Bat skrev:
Det är förmodligen din cache som strular, testa att töm dem så ska du se att det fungerar igen...

Vad är det och hur gör man då? undrar damsel in distress.
Roteca
VIP-Medlem

Gick med: 30 Aug 2007
Arrow Inlägg #7  12 Mar 2008
håll int [Ctrl] medans du trycker på [F5] så tar den nya uppdateringar på sidan om de finns.
fredde12
Medlem

Gick med: 15 Jul 2008
Arrow Inlägg #8  9 Apr 2009
har försökt lägga till en profilbild men det funkar inte, likadant med o lägga till bilder i mitt galleri.
skrav in till gaddad@info men får inget svar där heller vad som kan vara fel. står bara uppladdningsfel varje gång jag försöker
Stuve
Webmaster

Gick med: 17 Jul 2006
Arrow Inlägg #9  9 Apr 2009
fredde12 skrev:har försökt lägga till en profilbild men det funkar inte, likadant med o lägga till bilder i mitt galleri.
skrav in till gaddad@info men får inget svar där heller vad som kan vara fel. står bara uppladdningsfel varje gång jag försöker

hej.
vad har du för webbläsare ? vi har märkt problem med IE8 och Safari.

mvh
Stefan
Kan vi hjälpas åt att lösa de här: Sitter fåglarna när dom står, eller är det tvärtom?
fredde12
Medlem

Gick med: 15 Jul 2008
Arrow Inlägg #10  9 Apr 2009
det e IE8 jag har
Eldrika
VIP-Medlem

Gick med: 13 May 2009
Arrow Inlägg #11  26 Jun 2010
Jag har ingen profilbild för jag har inte hittat nån bra ansiktsbild.

Det står:
-En godkänd bild är en ansiktsbild föreställande Användaren utan störande inslag t.ex. mörka skuggor.

Gäller inte den regeln längre? En del användare har tecknade figurer, hjälm så ansiktet inte syns eller så är det fler än en person på bilden.
Om regeln inte gäller längre så blir det genast lättare att hitta en bild.
LunaSilver
Medlem

Gick med: 25 Oct 2011
Arrow Inlägg #12  25 Oct 2011
Hur kan man ta bort sin profilbild utan att ersätta den med en ny? Insåg efter att jag laddat upp min att den bryter mot reglerna (jag, vet, slarvigt av mig). Jag hittar inga instruktioner någonstans...

18:04
Jag byter ut den till en ansiktsbild så länge, men vill helst inte ha någon bild alls så jag vill fortfarande veta hur man gör.
I'll bite your face off!
Senast redigerad25 oct 2011 av LunaSilver