Har efter det skickat adressen till andra kompisar jag vet är tatuerade och så har det fortsatt
Hur hittade ni hit?
Inlägg #3
1 Apr 2007
Ljusgul skrev:
Jag hitta gaddad.se av en kompis som tyckte jag skulle lägga upp bilderna på mina här.
Har efter det skickat adressen till andra kompisar jag vet är tatuerade och så har det fortsatt.
oki! kanonjobb, de är så man ska göra
Kan vi hjälpas åt att lösa de här: Sitter fåglarna när dom står, eller är det tvärtom?
Inlägg #4
2 Apr 2007
Stuve skrev:
Hur hittade ni till gaddad.se? Det skulle vara intressant och roligt att få reda på. Som sagt så är det snart dags att börja få hit lite folk, vi ska göra vissa ändringar på sidan och bygga klart allt, sen är det som sagt dags att börja annonsera så de skulle va kul att veta. Jag tycker för övrigt att de är fantastiskt roligt att så pass många ändå har hittat hit när vi i princip inte har marknadsfört sidan mer än att skriva nån kommentar i gästböcker och liknande och inte riktigt är klar med allt.
Var någon stolle från norrut som tipsade mig
Licking pussy is like playing with the maffia,one wrong move and you are in deep shit.
Inlägg #12
17 Apr 2007
Unikum skrev:
Det var en kille som såg min gaddning och tyckte det skulle vara en bra idee att lägga upp den här. Glad att det äntligen finns ett gaddad.se
Bra att någon tycker det ialla fall
Licking pussy is like playing with the maffia,one wrong move and you are in deep shit.
Gäst

Bloggar

Webmaster
Gick med: 17 Jul 2006