Licking pussy is like playing with the maffia,one wrong move and you are in deep shit.
Kvinnoskämt (bli inte arga nu)
Inlägg #14
30 Nov 2007
Tjejer är fantastiska skapelser, de kan stå ut med bröst förstoringar och förminskningar, gaddningar, piercingar, barnfödande, Kejsarsnitt och fett sugning, men så gnäller de när man vill ta dem i röven!
You can´t cheat death. But you can make the mother fucker work hard to get you!
Inlägg #20
10 Feb 2008
Va är det för inlägg du gör? detta är ju en skämtsida och att det är grabbig jargong va tror du? Inte direkt heminredare, vinprovare, frisörer eller teater killar här för det mesta duringenkingen skrev:
bra? inte alls bra tycker jag, och dessutom gillar jag inte sånna här skämt som ska vara roliga på ett köns bekostnad.
Liberate Tu Temet Ex Inferis
Inlägg #21
10 Feb 2008
ringenkingen skrev:
Hm skumt, hur kommer det sig att de flesta här inne verkar vara så jäkla grabbiga? Är ju typ byggjobbar/bilmek jargong här ofta tycker jag.
det är en humortråd mannen ..
tycker du på något sätt att det är fel att vara grabbig eller byggare/bilmek ?..
Hörbarhet 0:a klart slut !..
Gäst

Inlägg #22
10 Feb 2008
ringenkingen skrev:
Hm skumt, hur kommer det sig att de flesta här inne verkar vara så jäkla grabbiga? Är ju typ byggjobbar/bilmek jargong här ofta tycker jag.
jag ä betongarbetare/ armerare å ja jag tycker att det ä roliga skämt tycker du att dom ä dåliga läs dom inte då men du har ju varit å läst dom iallafall 2gånger så lite roliga tycker du allt att dom ä ? å har du något emot vanliga arbetare så kommer du nog få det tufft i livet nån måste ju bygga din bostad å din bil tex .
å det ä knappast profesorer å kultur arbetare som gör det.
Gäst

Bloggar

VIP-Medlem
Gick med: 26 Aug 2007
-Jo för att de också ska veta hur det är att leva med en irriterande fitta..