Var köpa smycken på nätet?
Inlägg #4
4 Feb 2008
http://www.star-piercing.net/sunshop/ där har du alltmöjligt
Johnsson ett namn me stake i
Inlägg #5
4 Feb 2008
Jag kan personligen bara rekommendera att inte köpa från Star-Piercing. Den tabben gjorde jag och när ordern (äntligen) kom så var hälften restat och tog ytterligare fyra månader att få. Och när dom väl kom, ja då var det fel. Grejjorna som var restade stod klart och tydligt att det fanns många i lager på hemsidan. Jag har inte besökt deras sida sen dess (två år sen) men då hade dom också alltid rea på allt (vilket betyder att det inte alls är nån rea utan bara vanliga priser skrivet i rött med ett högre pris skrivet inom parantes bredvid) Allt som allt tog det ett halvår att reda ut ordern.
Jag handlar aldrig mer där men kanske andra har andra bättre erfarenheter.
yo
Jag handlar aldrig mer där men kanske andra har andra bättre erfarenheter.
yo
Gäst

Gäst

Inlägg #12
7 Oct 2009
Jag har beställt härifrån http://www.crazy-factory.com/ några gånger. Billigt och bra, men leveranstiden kan ibland vara lite lång, men då fraktkostnaden (från Thailand till Sverige) är på bara 5 euro kan man inte klaga allt för mycket. Rekommenderas.
"Oh, so they have internet on computers now" Homer Simpson
Inlägg #13
8 Oct 2009
Apropå priserna på crazy-factory kan jag bara nämna att jag idag gjorde en beställning på tre stycken barbells (surgical steel 316 l) med olika kulstorlekar. Summan blev 70kr inkl frakt. För det priset får man väl knappast ens en barbell i Sverige, eller...?
Som tidigare nämnt kan frakttiden vara ganska lång, men vem bryr sig när priserna är så låga.
Som tidigare nämnt kan frakttiden vara ganska lång, men vem bryr sig när priserna är så låga.
Inlägg #16
14 Oct 2009
Börmen skrev:Satan vad billigt det var där! Jag har bara kollat svenska sidor innan. Det blir definitivt beställning. Inga tullproblem då?
Nope, inga problem med tullen. Har alltid fått varorna direkt i brevlådan.
Beställningen som gjordes i förra veckan kom brevbäraren med igår, dvs snabb leverans den här gången.
Inlägg #17
14 Oct 2009
Tvåbarnspappan skrev:Börmen skrev:Satan vad billigt det var där! Jag har bara kollat svenska sidor innan. Det blir definitivt beställning. Inga tullproblem då?
Beställningen som gjordes i förra veckan kom brevbäraren med igår, dvs snabb leverans den här gången.
Hur gör man med betalning? Är det postförskott eller förskott?
Inlägg #19
14 Oct 2009
Joocke skrev:Tvåbarnspappan skrev:Börmen skrev:Satan vad billigt det var där! Jag har bara kollat svenska sidor innan. Det blir definitivt beställning. Inga tullproblem då?
Hur gör man med betalning? Är det postförskott eller förskott?
Jag betalade med kort, dvs förskottsbetalning.
Inlägg #20
7 Nov 2009
testade att beställa lite från crazy-factory.com igår kväll (fredag) imorse läste jag i min mail att varorna hade skickats och att det skulle ta 7-10 dagar för leverans. Betalade via paypal och allt gick förvånansvärt smidigt!
Edit: Kan tillägga att ingen form av tull eller ökning av priset tillkom, utan det var det man betalade för på sidan som gällde, en av kulorna jag beställde saknade även hål och gäng, så jag mailade dom och fick svar dagen efter om att dom skickar en ny.. tummen upp!
Edit: Kan tillägga att ingen form av tull eller ökning av priset tillkom, utan det var det man betalade för på sidan som gällde, en av kulorna jag beställde saknade även hål och gäng, så jag mailade dom och fick svar dagen efter om att dom skickar en ny.. tummen upp!
Senast redigerad13 nov 2009 av ganj
Inlägg #21
10 Jan 2010
Jag kan rekommendera BuddyPiercing.se (www.buddypiercing.se). Varorna kommer direkt med skitbra pris på alla prylarna.

Bloggar

Medlem
Gick med: 25 Apr 2007
Är nybörjare på detta och vill gärna ha tips på internetbutiker som säljer grymma smycken, och helst någon med stort utbud till smycken för örat som i mitt fall.