Vad har hänt med min tatuering?
Inlägg #5
11 Sep 2010
"Konjunktur: rådande ekonomiskt tillstånd i en ekonomi med avseende på flera variabler, framför allt arbetslöshet, tillväxt och inflation. Tidsperioden mellan två låg- eller högkonjunkturers respektive klimax kallas konjunkturcykel. Vanligen är en konjunkturcykel mellan fyra och åtta år lång." 
jag skulle gissa att det inte är en allergisk reaktion eftersom det inte kliar.
skulle dessutom inte tro att det spelar någon roll att byta iom att i stort har alla svarta färger (enligt min erfarenhet) samma innehålll.
jag tror bara du fått en infektion av något slag. gå till sjukan och fråga dom. är det allergi kan du ju pröva äta antihistaminer som är en typ av allergi medicin.
annars vet nog läkeren bäst.
som sagt ovan är det svårt att veta utan att se bild, men jag skulle gissa att det lägger sig så småning om.
skulle oxå kunna vara att han kört sönder huden på dom ställena som det blivit så på. och att det därför har svårare att läka, men det känns som det tagit lite väl lång tid för det..
jag skulle gissa att det inte är en allergisk reaktion eftersom det inte kliar.
skulle dessutom inte tro att det spelar någon roll att byta iom att i stort har alla svarta färger (enligt min erfarenhet) samma innehålll.
jag tror bara du fått en infektion av något slag. gå till sjukan och fråga dom. är det allergi kan du ju pröva äta antihistaminer som är en typ av allergi medicin.
annars vet nog läkeren bäst.
som sagt ovan är det svårt att veta utan att se bild, men jag skulle gissa att det lägger sig så småning om.
skulle oxå kunna vara att han kört sönder huden på dom ställena som det blivit så på. och att det därför har svårare att läka, men det känns som det tagit lite väl lång tid för det..
www.xemilx.com
emiledge.blogspot.com
emiledge.blogspot.com

Bloggar

Medlem
Gick med: 7 Sep 2010