IDAG Inloggade: 756   Kommentarer: 58   Bilder: 33
gaddad.se
Användarnamn:
Lösenord:

Glömt lösenord?   Bli medlem

Top 5 tatueringar

Zorlac
Medlem

Gick med: 10 Nov 2008
Arrow Inlägg #1  4 Jun 2010
Hej!

Tycker att det är lite tråkigt att det så gott som alltid är samma tatueringar som fått Hits den första dagen varje månad(efter reset) som får ligga på första sidan och sammla ännu fler hits månaden ut pga exponering.
Tatueringar som postas dagarna efter den första i varje månad har så gott som aldrig en chans att hamna på topp 5 fastän de kan vara bra mycket bättre än de som redan ligger på top 5 listan (får inte samma exponering).

Det är ju inga tillfälligheter att en del .. (i synnerhet artister) smäller upp hur mycket bilder som helst den första i varje månad ...ellerhur?!
Så mitt förslag är att lägga upp förra månadens tatueringar dvs lista de tatueringar som fått flest hits under den gångna månaden, och lägg dom på första sidan typ "förra månadens top 5". Detta för att alla verk ska få samma exponering och förutsättningar oavsett när på månaden de postas. Och jag tror det skulle bli mer intressant att se vilka verk som hamnar på listan när alla är givna samma förutsättningar att få hits.

Kanske tom. ta bort hit funktionen på de tatueringar som blir "förra månadens top 5" under den månaden de ligger uppe eller på listan...

Hoppas ni förstår vad jag menar.

Mvh /Tony
Senast redigerad4 jun 2010 av Zorlac
Stuve
Webmaster

Gick med: 17 Jul 2006
Arrow Inlägg #2  5 Jun 2010
Hej
From måndag kommer de ligga senaste hits där istället..

Mvh
Stefan
Kan vi hjälpas åt att lösa de här: Sitter fåglarna när dom står, eller är det tvärtom?
Stuve
Webmaster

Arrow Inlägg #3  9 Jun 2010
vad säger du ang nya listan?

Tycker det blev kanonbra med en mer levande lista.. Man ser mycket bilder man annars har missat! var säger ni?
Kan vi hjälpas åt att lösa de här: Sitter fåglarna när dom står, eller är det tvärtom?
SkaD
Medlem

Gick med: 24 Mar 2010
Arrow Inlägg #4  14 Jun 2010
Stuve skrev:vad säger du ang nya listan?

Tycker det blev kanonbra med en mer levande lista.. Man ser mycket bilder man annars har missat! var säger ni?

Jag tycker det vart mycket bättre och som du säger mycket mer levande sida. Stor tumme upp !
De andra förändringarna tyckte jag personligen inge vidare om.
Zorlac
Medlem

Gick med: 10 Nov 2008
Arrow Inlägg #5  14 Jun 2010
Mycket mycket bättre...:) good job ..as always!
Stuve
Webmaster

Arrow Inlägg #6  14 Jun 2010
SkaD skrev:
Stuve skrev:vad säger du ang nya listan?

Jag tycker det vart mycket bättre och som du säger mycket mer levande sida. Stor tumme upp !
De andra förändringarna tyckte jag personligen inge vidare om.

Härligt att du gillar det..
Vilka andra ändringar syftade du på?