PureMadnezz skrev:Har ingen aning om hur komplicerat det är att skapa en sådan tjänst, men om det går kanske det kunde vara värt att ordna så att man kan donera pengar till sidan genom sms?
Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att sponsra Gaddad.se med lite pengar emellanåt för att hjälpa till att hålla sidan vid liv, men är dock inte särskilt intresserad av att skaffa ett payson-konto enbart för detta. Någon mer som känner likadant?
Kan ju åtminstone vara värt att kolla upp om ni kan ordna något sådant?
ska kolla upp det, men de är det att de försvinner ca 50% av de som doneras till avgifter..
Annars finns ju bankkonto som alternativ..
Och själva payson konto är inget du berhvöer fixa, skall funka utan det, däremot så tror ja de kommer ett mail där du kan fixa de "om du vill"
Kan vi hjälpas åt att lösa de här: Sitter fåglarna när dom står, eller är det tvärtom?

Bloggar

11 May 2010
Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att sponsra Gaddad.se med lite pengar emellanåt för att hjälpa till att hålla sidan vid liv, men är dock inte särskilt intresserad av att skaffa ett payson-konto enbart för detta. Någon mer som känner likadant?
Kan ju åtminstone vara värt att kolla upp om ni kan ordna något sådant?