IDAG Inloggade: 795   Kommentarer: 58   Bilder: 40
gaddad.se
Användarnamn:
Lösenord:

Glömt lösenord?   Bli medlem

Scarification

gabboo
Medlem

Gick med: 11 Oct 2008
Arrow Inlägg #1  17 Apr 2010
hallå där
är sugen på att göra en scarification men har lite problem att hitta ställen att göra de på.
har fått höra att federal i linköping ska va bra, men man vill ju gärna jämföra med lite olika....
nån som vet några andra ställen?!

Mvh gabboo
StaffeRyck
Medlem

Gick med: 25 Mar 2008
Arrow Inlägg #2  18 Apr 2010
Beror ju på i vilken del av landet du letar?
fofroridoda
Medlem

Gick med: 30 Oct 2008
Arrow Inlägg #3  23 Apr 2010
jag gjorde couterybrandings hos eddie i gbgresultatet blev inte jättebra för de läkte för fort men ska snart dit och bränna igen... han gör även andra typer av scarificaitions men föredrar denna metd då den går fortare kräver mindre efftervård och inte blöder och kladdar, jag ska även dit och skära lite effter sommaren bara för att kunna jämmföra resultat och smärta... kan rekomendera honnom starkt då han verkligenn tar hand om sinna kunder och vet vad han sysslar med
gabboo
Medlem

Arrow Inlägg #4  2 Jul 2010
StaffeRyck skrev:Beror ju på i vilken del av landet du letar?

spelar väl egentligen ingen större roll var eftersom de e ett bra resultat jag e ute efter;) så alla tips är välkomna!
gabboo
Medlem

Arrow Inlägg #5  2 Jul 2010
thenobodie skrev:jag gjorde couterybrandings hos eddie i gbgresultatet blev inte jättebra för de läkte för fort men ska snart dit och bränna igen... han gör även andra typer av scarificaitions men föredrar denna metd då den går fortare kräver mindre efftervård och inte blöder och kladdar, jag ska även dit och skära lite effter sommaren bara för att kunna jämmföra resultat och smärta... kan rekomendera honnom starkt då han verkligenn tar hand om sinna kunder och vet vad han sysslar med

hur kan man få tag på denne eddie då? studio?hemsida?
fofroridoda
Medlem

Gick med: 30 Oct 2008
Arrow Inlägg #6  6 Jul 2010
http://www.edskroppskonst.se/ han ä en riktigt trevlig snubbe :)
StaffeRyck
Medlem

Gick med: 25 Mar 2008
Arrow Inlägg #7  8 Jul 2010
gabboo skrev:
StaffeRyck skrev:Beror ju på i vilken del av landet du letar?

spelar väl egentligen ingen större roll var eftersom de e ett bra resultat jag e ute efter;) så alla tips är välkomna!

Absolut Ed i Götet säger jag då! :)
gabboo
Medlem

Arrow Inlägg #8  9 Oct 2010
Tid bokad hos ed:) den 16:e så gäller de...
Tack för hjälpen