Scarification
Inlägg #3
23 Apr 2010
jag gjorde couterybrandings hos eddie i gbgresultatet blev inte jättebra för de läkte för fort men ska snart dit och bränna igen... han gör även andra typer av scarificaitions men föredrar denna metd då den går fortare kräver mindre efftervård och inte blöder och kladdar, jag ska även dit och skära lite effter sommaren bara för att kunna jämmföra resultat och smärta... kan rekomendera honnom starkt då han verkligenn tar hand om sinna kunder och vet vad han sysslar med
Inlägg #5
2 Jul 2010
thenobodie skrev:jag gjorde couterybrandings hos eddie i gbgresultatet blev inte jättebra för de läkte för fort men ska snart dit och bränna igen... han gör även andra typer av scarificaitions men föredrar denna metd då den går fortare kräver mindre efftervård och inte blöder och kladdar, jag ska även dit och skära lite effter sommaren bara för att kunna jämmföra resultat och smärta... kan rekomendera honnom starkt då han verkligenn tar hand om sinna kunder och vet vad han sysslar med
hur kan man få tag på denne eddie då? studio?hemsida?

Bloggar

Medlem
Gick med: 11 Oct 2008
är sugen på att göra en scarification men har lite problem att hitta ställen att göra de på.
har fått höra att federal i linköping ska va bra, men man vill ju gärna jämföra med lite olika....
nån som vet några andra ställen?!
Mvh gabboo