IDAG Inloggade: 777   Kommentarer: 58   Bilder: 35
gaddad.se
Användarnamn:
Lösenord:

Glömt lösenord?   Bli medlem

Sökning på forumet

Gäst
Gäst

Arrow Inlägg #1  20 Feb 2010
Skulle vart riktigt nice med en "sökmotor" här på forumet så man slipper leta igenom alla trådar som finns.

ex; Ja fick lite "pluppar,finnar" ca 1 vecka efter ja tatuera mig. självklart vill ja veta varför och är de riskabelt för tatueringen?
Fick sitta å leta i 10 min typ för att hitta någon tråd om det.

Så skulle vart riktigt bekvämt med en sök ruta så man kan söka på det man vill hitta info,fakta, hjälp om !

MVH Nelo
xtonic
Medlem

Gick med: 24 Mar 2010
Arrow Inlägg #2  25 Mar 2010
Japp, det hade suttit fint!

Tills dess att detta implementeras, så kan man använda google. Då du söker så lägger du sedan till "site:http://www.gaddad.se/forum/" efter din fråga. T.ex så här:

tatueringsutrustning site:http://www.gaddad.se/forum/

Då söker den bara igenom den internetadress som du angett. Väldigt praktiskt!
r_o_n
VIP-Medlem

Gick med: 28 Nov 2008
Arrow Inlägg #3  25 Mar 2010
Eller går man in på google.se och väljer avancerad sökning och skriver insiteadressen på avsedd rad i nedrakant på formuläret.

Själv tycker jag det saknas de mest grundläggande funktionerna för ett forum som vill ha flermedlemmar. Tror jag föreslog någon av mina första dagar på forumet att de skulöle lägga till e-postavisering, inte då.
Med e-postaviseringihop med ptenumeration av trådar så hade iaf inläggen ökat markant. Nu vet man aldrig om någon svarat på de trådar man själv postat i
Som det är nu verkar det inte vara mycket liv i forumet öht.

Om någon ansvarig läser detta, Hur många besökare i snitt har forumet/dygn? Hur många inlägg skrivs/dygn?
Bowling
Medlem

Gick med: 30 Jan 2010
Arrow Inlägg #4  25 Apr 2010
Instämmer angående sökning och e-postavisering.

Varför är det ingen respons från er som driver sajten i den här tråden? Poänglöst att efterlysa förslag om det inte blir nån respons när man får det.