HIT & MISS-knapparna
Inlägg #3
27 Apr 2009
Ja, det är väl bara jag som inte förstår varför man ska tala om för någon ifall man tycker att deras tatuering är ful?
Om någon frågar efter det så kan man ju svara ärligt men i övrigt så tycker jag att det räcker med HIT-knapp.
Gillar jag något så kan jag "HIT"-klicka, gillar jag den inte så går jag vidare och tittar på nästa tatuering.
Om någon frågar efter det så kan man ju svara ärligt men i övrigt så tycker jag att det räcker med HIT-knapp.
Gillar jag något så kan jag "HIT"-klicka, gillar jag den inte så går jag vidare och tittar på nästa tatuering.
Inlägg #4
28 Apr 2009
Allis skrev:Ja, det är väl bara jag som inte förstår varför man ska tala om för någon ifall man tycker att deras tatuering är ful?
Allis:
MISS knapparna är inget som redovisas, de är till för att man inte skall behöva se den aktuella tatueringne nå mer på slumpensidan.
Kan vi hjälpas åt att lösa de här: Sitter fåglarna när dom står, eller är det tvärtom?
Gäst

Gäst

Inlägg #6
13 Jun 2009
allting handlar om yttrandefrihet, om man inte är beredd på att höra vad folk tycker om sin tattoo så skit i att ladda upp bilderna...Allis skrev:Jag tycker att HIT-knappen när man tycker att en tatuering är snygg är bra. Däremot tycker jag att MISS-knappen är mindre bra.
Tycker man inte om en tatuering så behöver man inte trycka upp det i näsan på den som valt en sådan tatuering.
Gillar jag en tatuering så klickar jag på HIT gillar jag den inte så låter jag bli det.

Bloggar

Medlem
Gick med: 5 May 2008
Tycker man inte om en tatuering så behöver man inte trycka upp det i näsan på den som valt en sådan tatuering.
Gillar jag en tatuering så klickar jag på HIT gillar jag den inte så låter jag bli det.