bergakung skrev:Jag skulle tycka att gaddad.se skulle bli ännu bättre om det fanns en liten informationsavdelning där den historiska symboliken av klassiska motiv förklaras. Ett jättejobb för er som står bakom sidan
Jag tror att det skulle hjälpa många som inte är så insatta men intresserade av att skaffa sig en ny tattuering vad den tänkta tattueringen står för, alltså vad vissa tattueringar symboliserar både historiskt sätt och nuvarande innebörd i symboliken t.ex. Koi fiskar, sparvar, de klassiska tre prickarna på handen (Luffare), spindelnät (skillnaden mellan ett ifyllt spindelnät och ett vanligt) osv.
Jag tror att det skulle hjälpa en del från att begå misstag och andra skulle kanske lättare kunna finna just det motivet de söker
hej, ja den här tråden hade ja missat... ett alternativ skulle vara nån form av wiki så att de blir som vanligt medlemmar som står för infon, sen att de syns vem som ändrat och vad som är ändrat..typ nåt sånt kanske
Kan vi hjälpas åt att lösa de här: Sitter fåglarna när dom står, eller är det tvärtom?

Bloggar

25 Apr 2009
Medlem
Gick med: 10 Feb 2009
Jag tror att det skulle hjälpa många som inte är så insatta men intresserade av att skaffa sig en ny tattuering vad den tänkta tattueringen står för, alltså vad vissa tattueringar symboliserar både historiskt sätt och nuvarande innebörd i symboliken t.ex. Koi fiskar, sparvar, de klassiska tre prickarna på handen (Luffare), spindelnät (skillnaden mellan ett ifyllt spindelnät och ett vanligt) osv.
Jag tror att det skulle hjälpa en del från att begå misstag och andra skulle kanske lättare kunna finna just det motivet de söker