ruta med bilder på tatueringar som senast fått hitröst ...
Gäst

Inlägg #11
13 Mar 2009
japps, kommer inte hinna få till de till lanseringen, men kommer fixa de till en kommande funktion.
även att kunna lista på vilka tatueringar som är de senaste att bli "favorit-sparade"
blir fin fint de, bra förslag! keep em comming
även att kunna lista på vilka tatueringar som är de senaste att bli "favorit-sparade"
Kan vi hjälpas åt att lösa de här: Sitter fåglarna när dom står, eller är det tvärtom?
Inlägg #12
14 Mar 2009
tatueringarna pa toplistan ar klockrena ., men tyvar sa ar det ofta samma samma samma och fran samma artister.,
men som sagt dom ar ju varda att ligga dar for dom ar najsiga som rackarns,.,.
men ja ,. lite nya artister och nya tatuerare ska fa chansen tycker jag.,
skit bra idee det dara.,
men som sagt dom ar ju varda att ligga dar for dom ar najsiga som rackarns,.,.
men ja ,. lite nya artister och nya tatuerare ska fa chansen tycker jag.,
skit bra idee det dara.,
Inlägg #13
6 Jan 2010
Stuve skrev:japps, kommer inte hinna få till de till lanseringen, men kommer fixa de till en kommande funktion.
*bump* hur går det ?..
Hörbarhet 0:a klart slut !..
Inlägg #14
6 Jan 2010
Vore det inte rimligt att den som en gång hamnat överst på prispallen inte kan göra det igen?
Eller kanske till och med att placering 1,2 och 3 inte får återkomma.
Däremot får de hamna i någon form av "hall of fame" och bli beundrade som de bästa av det bästa typ fast utan att vara med på topplistan - de har liksom redan gjort sitt och kvalat in och fått "hall of fame"-status.
För att sedan ta fram det bästa av det bästa så kan man kanske ha någon form av återkommande röstning bland enbart "hall of fame"-tatueringarna - typ en ggn/år? -Om man nu vill det.
Därmed inte sagt att man inte kan ha de senast "hittade" bilderna på nån form av lista i allafall.
/Allis.
Eller kanske till och med att placering 1,2 och 3 inte får återkomma.
Däremot får de hamna i någon form av "hall of fame" och bli beundrade som de bästa av det bästa typ fast utan att vara med på topplistan - de har liksom redan gjort sitt och kvalat in och fått "hall of fame"-status.
För att sedan ta fram det bästa av det bästa så kan man kanske ha någon form av återkommande röstning bland enbart "hall of fame"-tatueringarna - typ en ggn/år? -Om man nu vill det.
Därmed inte sagt att man inte kan ha de senast "hittade" bilderna på nån form av lista i allafall.
/Allis.

Bloggar

Medlem
Gick med: 26 Dec 2007
tror detta skulle generera i att det blir lite mer rörelse i topplistan och att andra schyssta gaddar har större chans o komma upp där även om de inte är uppladdade i början på månaden ...
blev lite rörigt men hoppas ni förstår vad jag menar .. tack för mig