IDAG Inloggade: 791   Kommentarer: 58   Bilder: 39
gaddad.se
Användarnamn:
Lösenord:

Glömt lösenord?   Bli medlem

Snälla börja ta betalt

Ink Addicted
VIP-Medlem

Gick med: 30 Aug 2006
Arrow Inlägg #1  12 Jan 2008
Vill ni ska införa nån sorts betalning på sidan, dels för att ni som arbetar med detta ska ha lite kosing samt att då kommer alla personer som inte är riktigt intresserade försvinna :)
Liberate Tu Temet Ex Inferis
JonasEriksson
VIP-Medlem

Gick med: 26 Aug 2007
Arrow Inlägg #2  12 Jan 2008
helt sant..
Bättre fly än illa fläkta..
Bat
Bat
Admin

Gick med: 15 Jun 2006
Arrow Inlägg #3  12 Jan 2008
Det är väldigt roligt att ni uppskattar allt arbete vi lägger ner på sidan! :) I dagsläget går vi ganska mycket back eftersom vi tar allt ur våra egna fickor. Och sidan har växt så pass mycket så vi måste även flytta in på en egen dedikerad server snart som kostar en hel del pengar. Vi har arbetat lite på en sida där medlemmar kan donera lite pengar så att vi slipper ta allt från våra egna fickor. VI har även planer på att vissa sektioner på sidan enbart ska kunna användas utav VIP (betalande) medlemmar, men allt det är bara på planerings stadiumet fortfarandet.
Licking pussy is like playing with the maffia,one wrong move and you are in deep shit.
Gäst
Gäst

Arrow Inlägg #4  12 Jan 2008
jupp betalar gärna en medlems avgift då kanske det försvinner lite fluktare
Ink Addicted
VIP-Medlem

Arrow Inlägg #5  12 Jan 2008
De som verkligen älskar tatueringar o brinner för det (såna som det bara borde va här) kommer garanterat betala en peng för att fortsätta va medlemmar. O sen Bat jag kan bju dig på pils på båten inga problem :)
monstret
VIP-Medlem

Gick med: 11 Mar 2007
Arrow Inlägg #6  12 Jan 2008
Jag pröjsar gärna en slant, med tanke på det arbete som läggs ner på sidan så vore allt annat skamligt!
Twiitch
Medlem

Gick med: 20 Jan 2007
Arrow Inlägg #7  12 Jan 2008
Helt rätt.
-Some Talent Mostly Balls-
SpeedyG
Medlem

Gick med: 21 Sep 2007
Arrow Inlägg #8  13 Jan 2008
Bra sagt Danne!

Håller med er andra oxå!
Vi e redo att hosta upp cashen!
Bat
Bat
Admin

Arrow Inlägg #9  13 Jan 2008
Xtender skrev:
Jag kan kanske sponsra med lite hårdvara till nya servern

Jasså kandu kanske det? Vad för typ av hårdvara kan du sponsra med?
Licking pussy is like playing with the maffia,one wrong move and you are in deep shit.
Ink Addicted
VIP-Medlem

Arrow Inlägg #10  13 Jan 2008
Så kom igen nu grabbar ta cash av oss vi är alla villiga att betala (dom viktiga i alla fall)
Gäst
Gäst

Arrow Inlägg #11  14 Jan 2008
God idé! Betalar gärna en slant. Tror också att en del, hur ska jag säga, en viss typ av karlar... skulle hålla sig borta då.
Ps. Har inget emot karlar, men en viss typ av karlar är lite...underliga.

Redigerad av: siri 2008-01-14 13:50:40
mr_charliee
Medlem

Gick med: 6 Feb 2007
Arrow Inlägg #12  14 Jan 2008
en årsavgift hade inte varit fel.. typ 100:-
Bat
Bat
Admin

Arrow Inlägg #13  14 Jan 2008
mr_charliee skrev:
en årsavgift hade inte varit fel.. typ 100:-

Ja de kanske vore något, kom gärna med fler förslag! :)
Blom
Medlem

Gick med: 26 Sep 2006
Arrow Inlägg #14  14 Jan 2008
jag är på jag betalar om det ska vara så.. så slipper man alla som raggar.
durb
VIP-Medlem

Gick med: 1 Apr 2007
Arrow Inlägg #15  14 Jan 2008
Det här är ju åtminstone en sida som är värd att hosta upp pengar för, ja tycker de låter som en lysande idé.
"måste dricka, måste glömma!" cit: anonym arbetare.
Gäst
Gäst

Arrow Inlägg #16  14 Jan 2008
går det inte å ha någon typ av av stänngning av uppen bara fluktare å jag personligen stödjer en medlems avgift knske en 2till fyra hundra om året
Stuve
Webmaster

Gick med: 17 Jul 2006
Arrow Inlägg #17  14 Jan 2008
Heh, japps. vi skall börja fundera ut nåt system..

Persoligen så tyckte jag idén om att man som VIP medlem får en massa extratjänster, + kunna ladda upp så många bilder man vill osv. + att man som VIP medlem har en tyngre roll i Betygssystemet. tex att en VIP medlemsröst är värd 3 röster eller nåt liknande.
Jag tror inte att vi kommer att bli en sida för bara betalande medlemmar.

Det finns mer man kan göra för att "ta bort" raggningar, oseriösa bilder osv.
* Man skall kunna blockera medlemmar
* Man skall kunna välja om man kan ta emot "dolda inlägg" eller inte
* Admins skall få bätte verktyg till att tabort, flytta bilder till rätt kategorier
osv....

hur ska man ta betalt? va är lättast, personligen så tycker jag att det skall vara nåt sätt som inte märks av.
tex att man ringer ett nummer, och sen drar de med automatik en summa varje månad, man skall inte själv behöva betala in eller klicka nånstans eller sätta in pengar på ett konto.

vad anser ni?
Kan vi hjälpas åt att lösa de här: Sitter fåglarna när dom står, eller är det tvärtom?
Pitan
Medlem

Gick med: 20 Sep 2007
Arrow Inlägg #18  14 Jan 2008
Låter som en grymt bra idé detta! Jag är villig att öppna upp fladdermöss boet o ge er en slant. Lättaste sättet att betala lämnar jag dock till er med tanke på att jag har inte en blekaste hur sånt funkar...
Har du plats?
mr_charliee
Medlem

Gick med: 6 Feb 2007
Arrow Inlägg #19  14 Jan 2008
Stuve skrev:
Heh, japps. vi skall börja fundera ut nåt system..

Persoligen så tyckte jag id&233;n om att man som VIP medlem får en massa extratjänster, + kunna ladda upp så många bilder man vill osv. + att man som VIP medlem har en tyngre roll i Betygssystemet. tex att en VIP medlemsröst är värd 3 röster eller nåt liknande.
Jag tror inte att vi kommer att bli en sida för bara betalande medlemmar.

Det finns mer man kan göra för att "ta bort" raggningar, oseriösa bilder osv.
* Man skall kunna blockera medlemmar
* Man skall kunna välja om man kan ta emot "dolda inlägg" eller inte
* Admins skall få bätte verktyg till att tabort, flytta bilder till rätt kategorier
osv....

hur ska man ta betalt? va är lättast, personligen så tycker jag att det skall vara nåt sätt som inte märks av.
tex att man ringer ett nummer, och sen drar de med automatik en summa varje månad, man skall inte själv behöva betala in eller klicka nånstans eller sätta in pengar på ett konto.

vad anser ni?

grym idé, om man ringer ett nummer som kostar vi säger 100kr, så får man en aktiveringskod som man aktiverar på sin sida bland sina inställningar..
monstret
VIP-Medlem

Gick med: 11 Mar 2007
Arrow Inlägg #20  14 Jan 2008
Kolla denna:

http://www.telefix.se/service.asp

Verkar ju enkelt och smidigt!
Bat
Bat
Admin

Arrow Inlägg #21  14 Jan 2008
monstret skrev:
Kolla denna:

http://www.telefix.se/service.asp

Verkar ju enkelt och smidigt!

Vi har använt oss utav deras tjänster för en sida vi hade förut så själva tekniken är inget problem :)
SpeedyG
Medlem

Gick med: 21 Sep 2007
Arrow Inlägg #22  15 Jan 2008
Vem har sagt att en vip inte heller röstar med kuken? (ursäkta mitt ordval men ni förstår)
Det där med 3 röster funkar ändå inte.
För att det skulle funka så som ni vill _ATT_ det ska funka så måste det typ vara tjejers röster e värt 2 och en killes en halv röst.

Gör istället att bara VIP får rösta och inga andra.
Då kan dom som har intresset inställt på kroppen kolla som *** och sedan kommentera men ingen rösträtt.
Bat
Bat
Admin

Arrow Inlägg #23  15 Jan 2008
SpeedyG skrev:
Vem har sagt att en vip inte heller röstar med kuken? (ursäkta mitt ordval men ni förstår)
Det där med 3 röster funkar ändå inte.
För att det skulle funka så som ni vill _ATT_ det ska funka så måste det typ vara tjejers röster e värt 2 och en killes en halv röst.

Gör istället att bara VIP får rösta och inga andra.
Då kan dom som har intresset inställt på kroppen kolla som *** och sedan kommentera men ingen rösträtt.

Bra att ni kommer med synpunkter, det är guldvärt!!!
mishap
Medlem

Gick med: 30 Aug 2007
Arrow Inlägg #24  22 Jan 2008
Tycker detta låter som en alldeles utmärkt idé faktiskt!
badskinguy
Medlem

Gick med: 3 Dec 2007
Arrow Inlägg #25  26 Jan 2008
låter som det finns ett flertal sunda förslag. jag tycker att det är självklart att man betalar för sina nöjen.
OOPS! Det blåser upp till GROGG!!!!!!