Bättre fly än illa fläkta..
Snälla börja ta betalt
Inlägg #3
12 Jan 2008
Det är väldigt roligt att ni uppskattar allt arbete vi lägger ner på sidan!
I dagsläget går vi ganska mycket back eftersom vi tar allt ur våra egna fickor. Och sidan har växt så pass mycket så vi måste även flytta in på en egen dedikerad server snart som kostar en hel del pengar. Vi har arbetat lite på en sida där medlemmar kan donera lite pengar så att vi slipper ta allt från våra egna fickor. VI har även planer på att vissa sektioner på sidan enbart ska kunna användas utav VIP (betalande) medlemmar, men allt det är bara på planerings stadiumet fortfarandet.
Licking pussy is like playing with the maffia,one wrong move and you are in deep shit.
Gäst

Gäst

Gäst

Inlägg #17
14 Jan 2008
Heh, japps. vi skall börja fundera ut nåt system..
Persoligen så tyckte jag idén om att man som VIP medlem får en massa extratjänster, + kunna ladda upp så många bilder man vill osv. + att man som VIP medlem har en tyngre roll i Betygssystemet. tex att en VIP medlemsröst är värd 3 röster eller nåt liknande.
Jag tror inte att vi kommer att bli en sida för bara betalande medlemmar.
Det finns mer man kan göra för att "ta bort" raggningar, oseriösa bilder osv.
* Man skall kunna blockera medlemmar
* Man skall kunna välja om man kan ta emot "dolda inlägg" eller inte
* Admins skall få bätte verktyg till att tabort, flytta bilder till rätt kategorier
osv....
hur ska man ta betalt? va är lättast, personligen så tycker jag att det skall vara nåt sätt som inte märks av.
tex att man ringer ett nummer, och sen drar de med automatik en summa varje månad, man skall inte själv behöva betala in eller klicka nånstans eller sätta in pengar på ett konto.
vad anser ni?
Persoligen så tyckte jag idén om att man som VIP medlem får en massa extratjänster, + kunna ladda upp så många bilder man vill osv. + att man som VIP medlem har en tyngre roll i Betygssystemet. tex att en VIP medlemsröst är värd 3 röster eller nåt liknande.
* Admins skall få bätte verktyg till att tabort, flytta bilder till rätt kategorier
osv....
hur ska man ta betalt? va är lättast, personligen så tycker jag att det skall vara nåt sätt som inte märks av.
tex att man ringer ett nummer, och sen drar de med automatik en summa varje månad, man skall inte själv behöva betala in eller klicka nånstans eller sätta in pengar på ett konto.
vad anser ni?
Kan vi hjälpas åt att lösa de här: Sitter fåglarna när dom står, eller är det tvärtom?
Inlägg #19
14 Jan 2008
Stuve skrev:
Heh, japps. vi skall börja fundera ut nåt system..
Persoligen så tyckte jag id&233;n om att man som VIP medlem får en massa extratjänster, + kunna ladda upp så många bilder man vill osv. + att man som VIP medlem har en tyngre roll i Betygssystemet. tex att en VIP medlemsröst är värd 3 röster eller nåt liknande.
osv....
vad anser ni?
grym idé, om man ringer ett nummer som kostar vi säger 100kr, så får man en aktiveringskod som man aktiverar på sin sida bland sina inställningar..
Inlägg #21
14 Jan 2008
Vi har använt oss utav deras tjänster för en sida vi hade förut så själva tekniken är inget problem
Licking pussy is like playing with the maffia,one wrong move and you are in deep shit.
Inlägg #22
15 Jan 2008
Vem har sagt att en vip inte heller röstar med kuken? (ursäkta mitt ordval men ni förstår)
Det där med 3 röster funkar ändå inte.
För att det skulle funka så som ni vill _ATT_ det ska funka så måste det typ vara tjejers röster e värt 2 och en killes en halv röst.
Gör istället att bara VIP får rösta och inga andra.
Då kan dom som har intresset inställt på kroppen kolla som *** och sedan kommentera men ingen rösträtt.
För att det skulle funka så som ni vill _ATT_ det ska funka så måste det typ vara tjejers röster e värt 2 och en killes en halv röst.
Då kan dom som har intresset inställt på kroppen kolla som *** och sedan kommentera men ingen rösträtt.
Inlägg #23
15 Jan 2008
SpeedyG skrev:
Vem har sagt att en vip inte heller röstar med kuken? (ursäkta mitt ordval men ni förstår)
Bra att ni kommer med synpunkter, det är guldvärt!!!

Bloggar

VIP-Medlem
Gick med: 30 Aug 2006